Regulamin
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Art. 1. [Informacje podstawowe]
-
Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: https://wszechnicaenergii.pl (zwanej dalej „Stroną”).
-
Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest Bożena Chylińska-Klimacka przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Bożena Chylińska-Klimacka Wszechnica Energii CdiU z siedzibą w Łodzi (91-809), Wojska Polskiego 74/7 , NIP: 7261582683.:
-
Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
-
poczty e-mail: wszechnicaenergii@wp.pl
-
telefonicznie: 48510037130
-
Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 27.12.2024.
Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]
-
Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: prowadzenie kursów, warsztatów, konsultacji.
-
Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi bezpłatne:
-
publikacji opinii dotyczących naszych usług;
-
subskrypcji newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
-
pobrania darmowych materiałów.
-
Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne:
-
rezerwacji terminu kursu / warsztatu / konsultacji (stacjonarnych),
-
rezerwacji terminu kursu / warsztatu / konsultacji (online),
-
kursy online, warsztaty online, konsultacje online;
3. Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]
-
W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
-
urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym;
-
przeglądarkę internetową;
-
jeśli będziesz chciał zapisać się do newslettera będziesz musiał dysponować adresem e-mail;
-
jeśli będziesz chciał skorzystać z kursu / warsztatu / konsultacji on-line będziesz musiał dysponować adresem e-mail oraz programem ZOOM, zaktualizowanym do najnowszej wersji.
Art. 4 [Konsultacje online]
-
[Rezerwacja kursu / warsztatu / konsultacji]
-
-
-
W celu rezerwacji terminu musisz:
-
-
-
-
wypełnić formularz rejestracyjny na Stronie. Dane, które w nim podasz powinny odpowiadać prawdzie i być aktualne;
-
opłacić wynagrodzenie za kurs / warsztat / konsultację. Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych lub przelewem bankowym. Kursy / warsztaty / konsultacje stacjonarne możesz opłacić gotówką na miejscu.
2. Po przesłaniu formularza i opłaceniu wynagrodzenia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
-
[Odwołanie rezerwacji]
-
Z rezerwacji możesz zrezygnować w każdym czasie, telefonicznie lub e-mailowo.
-
Rezygnacja dokonana na 24 godziny przed zarezerwowanym terminem konsultacji jest bezpłatna. To znaczy, że otrzymasz zwrot całej wpłaconej wcześniej kwoty.
-
Rezygnacja dokonana w okresie 24 godzin przed zarezerwowanym terminem konsultacji, uprawnia do pobrania przez Usługodawcę wynagrodzenia za rezerwację terminu w wysokości 50% ceny konsultacji. To znaczy, że otrzymasz zwrot połowy wpłaconej wcześniej kwoty.
-
Zwrotu kwoty dokonujemy na rachunek bankowy, z którego otrzymaliśmy przelew, w terminie 7 dni, od odwołania przez Ciebie rezygnacji. Jeśli wybrałeś inny rodzaj płatności niż przelew, w rezygnacji będziesz musiał podać numer rachunku bankowego na który będziemy mogli dokonać zwrotu.
-
-
[Kursy / warsztaty / konsultacje online]
-
Kursy / warsztaty / konsultacje online prowadzone są przy użyciu programu Zoom.
-
Najpóźniej na 15 minut przed zarezerwowanym terminem otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do spotkania. W razie jakichkolwiek problemów z połączeniem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym działaniem programu oraz inne problemy techniczne po Twojej stronie.
-
Jeśli do konsultacji nie dojdzie z naszej winy, będziesz mógł żądać zwrotu wpłaconego wynagrodzenia lub umówić się na kolejne konsultacje w ramach już wpłaconego wynagrodzenia.
-
Art. 5 [Prawa konsumenta]
-
Postanowienie zawarte w art. 6 poniżej ma zastosowanie względem konsumentów oraz osób korzystających z uprawnień konsumentów według przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
-
Przez prawa konsumenta należy rozumieć Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta);
-
Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
Usługodawca względem “niekonsumentów” (osób i podmiotów nie wymienionych w ust. 1 powyżej) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
-
Ochroną konsumencką nie są objęte umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarte na odległość, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.
Art. 6 [Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość]
-
Każdej osobie, która dokonuje zakupu usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
-
W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy.
-
Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo. Możesz skorzystać z znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
-
W przypadku zakupu usług, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Ci przysługiwać, jeżeli przed zawarciem umowy poinformujemy Cię, że z chwilą zrealizowania umowy utracisz prawo do odstąpienia, a Ty wyrazisz na to zgodę.
-
W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, po zgłoszeniu przez Ciebie żądania wykonania umowy przed terminem do odstąpienia od umowy (ust. 5 powyżej), zobowiązany będziesz do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
Art. 7 [Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji]
-
Każdej osobie korzystającej z naszych usług świadczonych za pośrednictwem Strony, przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
-
Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: wszechnicaenergii@wp.pl .
-
Reklamacja powinna zawierać:
-
Twoje imię oraz adres e-mail;
-
dokładny opis i powód reklamacji;
-
Twoje żądania, propozycje i wnioski.
-
Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania Twojego zgłoszenia.
Art. 8 [Zmiany regulaminu]
1. Pamiętaj, że nasz regulamin może się zmienić.
2. Zmiany i aktualizacje mogą wynikać z nowelizacji przepisów prawa, zmian w naszych produktach i usługach, korekty językowej lub konieczności doprecyzowania treści regulaminu.
3. O zmianach i ich przyczynie zawsze poinformujemy Cię e-mailowo.
4. Jeżeli nowa wersja regulaminu nie będzie Ci odpowiadać, możesz bez konsekwencji zrezygnować z naszych usług. Masz na to 14 dni od kiedy zostaniesz poinformowany o zmianie i wystarczy, jak prześlesz nam swoją rezygnację e-mailowo.
5. Zmiany regulaminu, które dotyczyć będą usług płatnych (zakupu usług) znajdą zastosowanie tylko do umów zawartych po zmianie. Jeśli zawarłeś umowę zakupu przed zmianą, obowiązywać będzie Cię regulamin z daty zawarcia umowy.
Art. 8 [Dodawanie i moderacja opinii]
-
Na Stronie użytkownicy mogą zamieszczać opinie o naszych treściach i usługach.
-
Opinie są zamieszczane przez nas (są to opinie klientów, których prosiliśmy o ich wystawienie, i z którymi się skontaktowaliśmy) oraz użytkowników Strony.
-
Nie odpowiadamy za opinie użytkowników zamieszczone na naszej Stronie. Nie wyrażają one naszych poglądów i nie powinny być utożsamiane z naszą działalnością.
-
Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, oznacza to, że masz do niej pełne prawa.
-
Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, zgadzasz się z tym, że zostanie opublikowana i widoczna dla innych użytkowników. Zgadzasz się na umieszczenie jej nieodpłatnie.
-
Jeżeli napiszesz opinię, to jest ona Twoją własnością intelektualną, jednak publikując ją na naszej Stronie, zgadzasz się na jej nieodpłatne wykorzystanie przez nas w celach promocyjnych i informacyjnych.
-
Opinie zamieszczone przez nas na Stronie są zweryfikowane i pochodzą od osób, z którymi się skontaktowaliśmy indywidualnie, które zawarły z nami umowę i skorzystały z naszych produktów lub usług.
-
Wszystkie opinie na naszej Stronie są zweryfikowane i pochodzą od osób, które skorzystały z naszych produktów lub usług.
-
Dodaj swoją opinię, jeżeli naprawdę zawarłeś z nami umowę i skorzystałeś z usługi. Przygotuj ją w sposób rzetelny i uczciwy. Użyj prostego, zrozumiałego języka, bez błędów i wulgaryzmów.
-
Dziel się swoimi rzeczywistymi doświadczeniami, nawet jeśli są krytyczne. Każda opinia jest szansą na poprawę jakości oferowanych przez nas usług.
-
Opinię możesz w każdej chwili zaktualizować. Możesz to zrobić samodzielnie lub się z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
-
W każdej chwili możesz usunąć zamieszczoną opinię. Możesz to zrobić samodzielnie lub się z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
-
Zastrzegamy sobie prawo do archiwizowania usuniętych lub zmienionych opinii w celu ochrony Uzasadnionego Interesu Administratora.
Art. 9 [Newsletter]
-
Na Stronie możesz zapisać się na nasz newsletter.
-
Newsletter jest usługą darmową.
-
Treści w newsletterze są chronione na ogólnych zasadach przepisów prawa autorskiego.
-
Newsletter polega na wysyłce na Twój adres e-mail powtarzalnych wiadomości z systemu mailingowego.
-
Obiecujemy nie spamować.
-
Z racji innych obowiązków może się zdarzyć tak, że nie będziemy w stanie wysyłać Ci newsletterów powtarzalnie i cyklicznie.
-
Jeżeli zapiszesz się na newsletter, otrzymasz od nas informacje dotyczące planowanych wydarzeń, ofert handlowych, ciekawych treści.
-
Dołożymy wszelkich starań, by newslettery były merytoryczne. Będziemy je tworzyć rzetelnie, w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie.
-
Na newsletter możesz się zapisać, jeżeli:
-
wypełnisz formularz zamieszczony na Stronie;
-
napiszesz do nas e-mail z prośbą o zapisanie na newsletter;
-
zaznaczysz pole zgody (checkbox) kiedy kupujesz usługę na naszej Stronie.
-
Po wypełnieniu formularza otrzymasz na swoją skrzynkę wiadomość z linkiem potwierdzającym (system Double Opt-In). W ten sposób chcemy się upewnić, że to na pewno jest Twój adres e-mail.
-
Po wypełnieniu formularza wyświetli Ci się Strona z potwierdzeniem subskrypcji. Znajdziesz na niej najważniejsze informacje dotyczące naszego regulaminu oraz polityki prywatności.
-
Jeżeli nie potwierdzisz rejestracji w formularzu, nie zapiszemy Cię na newsletter i nie będziesz otrzymywać od nas regularnych wiadomości.
-
Jeżeli nasz newsletter nie wyświetla się prawidłowo, napisz do nas. Postaramy się pomóc.
-
W każdej chwili możesz wypisać się z newslettera. Dokładamy wszelkich starań, by automatyczne wypisanie było szybkie, bezproblemowe i zajęło Ci kilka sekund.
-
Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera, możesz to zrobić klikając w link zamieszczony na dole każdej wiadomości. Możesz również wysłać do nas e-mail z żądaniem wypisania z bazy. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
-
Będziesz otrzymywać newsletter do czasu zakończenia subskrypcji lub zakończenia przez nas tej usługi.
-
Jeżeli przez minimum 6 miesięcy nie będziesz aktywny w naszym newsletterze (nie otworzysz wiadomości), zastrzegamy sobie prawo do usunięcia Twojego kontaktu z naszej bazy.
-
Jeżeli wypiszesz się z newslettera lub usuniemy Twój adres-email, w każdej chwili możesz zapisać się na nowo.
-
Pamiętaj, że newslettery mogą wpadać do zakładki SPAM. W takim wypadku dodaj nasz e-mail do bazy zaufanych odbiorców.
-
Pamiętaj, że możemy zrezygnować z wysyłki newslettera. W takim wypadku poinformujemy Cię o tym oraz usuniemy Twój adres oraz zapis aktywności z naszego systemu mailingowego.
Art. 10 [Rozwiązywanie sporów]
-
Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
-
W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
-
Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: ec.europa.eu/odr
Art. 11 [Ochrona danych osobowych]
-
Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://wszechnicaenergii.pl/polityka-prywatnosci